Showing posts with label درس ، كلاس، مدرسه ، پاييز. Show all posts
Showing posts with label درس ، كلاس، مدرسه ، پاييز. Show all posts

Monday, 24 September 2007

درس و مدرسه

!دوباره درس و كلاس و مدرسه،تحقيق و امتحان،استاد و ابراز ارادت واسه كسب نمره
!آرزو به دلم موند كه يك پاييز از راه برسه و من مجبور نباشم برم مدرسه